My little love, 20 månader idag <3

 Min söta lilla Ebba tidigare idag:
Hon leker med sin mjukiskatt Vanja och sen tappar hon den i golvet och skyndar sig att ta upp den i famnen igen.
Ebba - Flååt, kjaam, mysit. 
Mamma - Vad hände?
Ebba - kisse lamla och sen blåser hon på katten så att hon inte ska ha ont.
 
Att hon säger förlåt, kramar om katten hårt och säger att det är mysigt är bara såå gulligt, hon är en riktig liten gullunge våran fina tjej <3
 
Och vilken liten pratkvarn hon är , hon har varit tidig både i talet och motoriken.
Nu kan hon säga 5 ords meningar. Hon snappar upp nya ord och meingar varje dag :)
Hon kan sjunga en liten del av teletubbis låten:
Dipsy, Lala, po.. hej hej.
Idag sa jag "hur går det?" och genast upprepar hon hela meingen till mig.
 
De 20 lyckligaste månaderna i mitt liv, JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKADE EBBA <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback