Lilla Hjärtat <3 LoVe!

 

Update:

I lördags hade jag och Gabriel 25:års kalas och det var verkligen supertrevligt. Det var jag, Ebba, Gabriel, mamma, pappa, mormor, Gabriels mormor och morfar. Vi åt smörgåstårta och fikade och mös med lillgumman <3 Jag är verkligen supernöjd med mina fina presenter. Jag fick två tröjor, en tjock kofta, en supergullig liten kastrull, en mixer, två mörk lila orkidéer som håller förevigt, ett skrivbord med stol till, två tavellister och pengar :) Ebba fick sina julklappar av mamma och pappa i förskott bestående av en gåstol och en rosa lampkrona. Lampan är såå fin så jag blir helt förtrollad varje gång jag går in i hennes rum, love it! :) Gåstolen står fortfarande ouppackad då hon fortfarande känns lite liten för att sitta i en sådan.

 

Igår var vi hos våra fina vänner Frida, Andreas, Leja och Milian och drack kaffe och tjötade :) Mkt trevligt och det är så sjukt skönt att vi bor ca 1/2 minuters gång väg ifrån varandra :) På kvällen käkade vi tacos och kollade på solsidan.

 

Idag har vi varit ute på promenad och då gick vi förbi "Gittans syskrin" och köpte ett rött fint trikåtyg så nu ska jag sy en julklänning till Ebba och även en mössa och en dregglis. Jag ska även beställa hem ett riktigt cool tyg och sy en nyårsklänning till henne med!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback