27 Oktober, update!

Vilken bra dag det har varit idag, något alldeles extra. Tack för besöket och välkomna åter!
 
 
I torsdags var jag och Ebba med min fina goá vän Alexandra i Jönköping och shoppade, åhh vad mycket fint de hade fått in i alla affärer. Jag köpte en hel del och den här gången till mig själv för en gångs skull men självklart blev det lite saker till vår lilla älskling också :) Tack för en superbra dag vännen!
 
 
Igår var Viktoria här och hälsade på och hör och häpna hon fick klippa Gabriels hår. Det var trevligt som alltid och på måndag kommer hon hit och ska sova över, mysigt!
 
 
Imorgon kommer syrran och Fredrik på besök :) Och då har hon även med sig skilda världar boxen nummer sju, äntligen som vi har väntat!
 
 
Måndag - Viktoria kommer hit
Nästa vecka - Träffa Malin
Nästa vecka - Träffa Alexandra
Fredag - Fira min andra hälft som fyller 25 år :)


Kommentarer

Postat av: Alexandra

Tack själv kära du för både i Tisdags och Torsdags! <3

2012-10-28 @ 15:57:18
URL: http://moonangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback