Underbar dag med fin fina tjejer <3

Mamma, vågar jag verkligen sitta här? ;)

 

Jag och Ebba har haft en jättemysig dag i stan med Josefin och Alicia :) Vi var på café x2 och gick runt i varanda intressanta affär i hela stan :) Jag är så glad att vi lärt känna dessa superhärliga tjejer och jag och Josefin är så lika i vårt tankesätt och det är så himla roligt :) Det är synd att vi inte bor närmre varandra och kan träffas oftare! Inhandlat: en leksakstelefon i form av en Iphone till Ebba så kanske kanske att jag får ha min ifred ;), en aktivitetsblomma, en superhärlig röd julklänning till Ebba som hon ska ha på sig på julafton och en necessär att ha extra blöjor i.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback