Julklappar 2012

(Ebbas julklappar + att det fattas en gåstol, kläder och 2 bandanas på bilden)
 
Av mig och Gabriel fick hon: bamse lära gå vagn, en rosa drake med 60 lekbollar, två learning and dance puppy, en spelande röd teletubbies, mjukisfår med inbyggd värmekudde, lamaze vagnleksak och 2 bandanas.
 
Av mamma och pappa fick hon: en rosa ljuskrona, en gåstol, fisher price piano med musik, påslakanset med rosa apor och en supermjuk rosa morgonrock.
 
Av Eline och Fredrik fich hon: en rosa bobbycar och tallriksset princess.
 
Av mormor och morfar fick hon: Kids Concept Gungstol Star Vit.
 
Av Gabriels mamma, Kjell och Louise fick hon: fisher price telefon med musik, dvd film med hennes favoriter teletubbies, en pekbok, en uppdragningsbar anka, två st supersnygga svea klänningar, lundmyr collage tröja, leggins och jogging byxor.
 
Av Linda, Alex, Lukas och Linux fick hon: en fisher price musik stol.
 
Av Alexandra fick hon: mjukisdjur groda och en superfin mjukis prynads kanin.
 
Av Alicia fick hon: en leksak som klingar när man petar på den (golvleksak).
 
Av Berit med fam. fick hon: en söt liten pepparkaksgubbe.
 
Bortskämd liten älskling? - You Bet ;)
 
 
I julklapp av alla fick jag: en stor burk med tuttifrutti strössel, must, bordskrok till handväskan, pengar x4, chokladaskar, 12 handdukar, brandsläckare, påslakanset, poncho, tavla, pepparkvarn, set med bunkar, visp, almenacka, dolce gusto kaffe, dushdrapperi, presentkort på HM, presentkort på SF x2, presentkort på backamo och av min man fick jag ett set med 3 st soffbord :) (många av dessa julklappar fick jag och Gabriel ihop som ni förstår).
 
TACK så jättemycket allihop för alla fina julklappar, vi är så nöjda och glada :)) Bästa julen ever då vi fått en underbar dotter att fira den ihop med <3 Hon är allt vi önskat oss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback