14 Januari!

Nyinköpt från jotex.se:


Igår beställde jag lite nya gardiner, riktigt snygga. Min nya dator är toppen! Snygg, bra, liten och söt :) I övrigt jobbar jag och står i så har inte mycket tid över för att sitta framför datorn då jag hellre spenderar den tiden på min underbara familj/vänner. Igår var Frida här och då gjorde vi en liten beställning på hundsaker. Jag köpte en röd sele till Kingston med fack på ryggen, ett halsband, tandkräm/tandborste, godis och lite tuggben.

Igår plockade vi ihop alla julsakerna och strök och hängde upp gardiner + fixade i lägenheten. De svart/vita gardinerna ovan ska hänga i sovrummet då vårat överkast + prydnadskuddarna är svart/vita. Och panelgardinerna ska hänga i köket!

I helgen är jag ledig så på söndag kommer mamma hit på besök och kanske mormor och pappa! Då ska jag bjuda på mat och dessert och sen även passa på och åka och storhandla på ljunkan!


Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback