Underbara Söndag!


Promenad med mina fina pojkar!

Idag har varit en toppendag. Sovmorgon, mys med min älskling, promenad, varit med tjejen jag är kontaktperson åt, kollat på film, mamma och mormor var här och lämnade mat som jag hade beställt från stan och livet är toppen som alltid!

Sen ikväll skulle jag och min älskling baka en mkt god citronkaka med grädde. Jag satte igång med förberedelserna och Gabriel hällde i lite ingridienser medans jag vispade grädden. In med kakan i ugnen. Efter 20 minuter skulle jag kika till kakan och till min stora förskräckelse så typ kokar kakan. Då kommer jag på att vi har glömt mjölet :/ Jäkla skiiiit. Gabriel satte in grädden i kylen så länge. Det går ett tag och jag är så grymt sugen på kakan så jag frågar Gabriel vad vi ska med all go grädde till och så öppnar jag kylskåpet. Då har han bara tryckt in bunken med grädden så den for ut i kylen, på golvet och hela mina ben. En olycka kommer sällan ensam som det heter. Hahahaha, sen sa Gabriel att nu behövde jag inte tänka på vad vi skulle ha grädden till :) Ja, jisses amalia!

Ett tips på en internetshop med grymt snygga kläder, skor och väskor m.m. bonprix.se Jag beställde tre snygga tunikor, ett joggingset och ett par fritidsskor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback