22 februari!

Igår var en riktig toppendag som spenderades i Jönköping med mamma. Vi åt på mitt favoritställe mackmakeriet. Jag gjorde en synundersökning på synoptik, och det visade sig att jag behövde glasögon/linser. Jag köpte 2 st glasögon som var supersnygga (ena va D&G) Dyr affär men det kostar om man vill vara fin ;) Sen köpte jag 2 st tunikor på New yorker. OMG vad mkt snyggt de hade där! Sen köpte jag en tröja till Kingston, koppel, halsband, reflexhalsband. Och av mamma fick han ett koppel, halsband och en leksakskråka som kraxar som är så gullig.

Planer framöver:
  • 26 Februari, Ullared med Gabriel, Frida och Andreas.
  • 24 Mars, valpkursen med Frida och Embla.
  • 26 Mars, Ålandskrysssning med Gabriel, Frida och Andreas.


Nu ska jag mysa med min lilla familj som jag älskar mest av allt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback