Valet!

Shit vad det skrivs om valet idag på både fb och i blogg världen. Det komiska är att ingen verkar vara nöjd med resultatet men det är ju inte så konstigt eftersom flera miljoner har röstat. Så självfallet är det ju inte direkt så att man räknade med att ens eget parti skulle vinna! Men tydligen verkade alla andra göra det?

Och som vissa skriver på fb "om du har röstat på "detta partiet" ta bort mig från din sida och om du inte har röstat på "detta partiet" ta bort mig från din sida. Ur-löjligt!

I ett demokratiskt land ska alla som får rösta självklart välja att rösta på vilket parti de vill. Jag struntar om mina vänner inte har röstat på samma parti som jag, det är upp till dem själva och jag gillar dem lika mkt ändå!






Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback