15 Oktober!

Idag hade vi en välbehövd sovmorgon till halv tolv. I eftermiddag har jag varit ute i skogen och promenerat med underbara Linda B :) Det är perfekt nu när hon bor här uppe i trakterna, då kan vi gå ut och gå ofta. Ikväll ska jag och mitt hjärta kolla på idol och sedan laga god fredagsmiddag + dricka drinkar! Fredagsmys is awesome! Jag är ledig i hela 5 dagar nu och då ska jag umgås med mitt hjärta och våra små charmtroll :) Imorgon ska vi åka in till stan och shoppa :) Längtar! Vi ska köpa små formar till efterrätter, ugnsformar och även kolla efter en matberedare.


Den 26:e november ska vi till huset för då kommer Björn Rosenström dit och spelar,
åhhh det kommer bli underbart!




Min älskling är den bästa som finns.
Jag älskar dig Gabriel!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback