Trollsjön!

Gabriels första fisk!

Jakt på fisk nummer två!

Gabriels andra fisk!


Idag när vi hade vaknat bar det av till trollsjön för att testa fiskelyckan. Gabriel sa lite på skoj att "inom loppet av tio minuter har jag fått en fisk". Och vips så hade han fisk på kroken efter en kort stund. Fisk nummer två kom efter ytterligare tio minuter men den släppte han i igen. Sen tog det ca en timme innan han fick en igen som han drog upp. Vi grillade fiskarna, friterade klyftpotatis och till det hade vi tomat och hollandaisesås/tzatsikisås. Vi bjöd våra bästisar Frida och Andreas på maten och de tyckte att det var smaskigt och vi likaså!

Jag ska också köpa mig ett flugfiskespö till sommaren + ett rosa haspelset med en rosa box.

(Bild nummer: 1 är så jävla söt) Hihi!


Kommentarer

Postat av: Jenny

Det tycker jag verkligen du ska göra. Såååå tråkigt och va i stort sett den ända tjejen som flugfiskar häromkring!!



Vad fint ni har fått det i lägenheten! Hoppas ni trivs!



kram från jenny

2010-05-10 @ 10:44:14
URL: http://jensansblogg.blogspot.com/
Postat av: Madeleine

Då kan vi åka och flugfiska tillsammans sen :)



Tack, vi trivs utmärkt här :)



Kram kram

2010-05-11 @ 21:25:22
URL: http://ilovegabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback