2 Mars!

Just nu sitter jag i skolan och har datorkunskap, boring! Vi arbetar just nu i Word och det är ju lätt som en plätt. Idag på morgon slumrade jag nog till en stund på lektionen för det blev inte så många timmars sömn inatt p.g.a att jag var tvugen och sitta uppe och göra färdigt läkemedelspappret tills idag. Jag börjar verkligen bli helt slut i både huvudet och kroppen av jobb, praktik, kontaktmannaskap och skola. It´s too much helt enkelt! Men men det får ju gå bra ändå helt enkelt. Det är verkligen superkul att jobba, praktisera, vara kontaktperson och gå i skolan men inte allt på samma gång! Nästa gång jag är ledig en hel dag är lördag nästa vecka, det är ju en evighet dit!

Jag saknar min älskling jättemkt, ikväll blir det massa myspys! Åhh vad jag längtar <3
Gabriel är bäst!

Jag vill hem, fem timmar kvar tills man är innanför dörren hemma :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback