13 Mars!



Detta är min första lediga dag sen den 14:e februari och jag har verkligen njutigt av varenda sekund :) Det är jag verkligen värd efter praktik, jobb, skola och kontaktmannaskap konstant i 3 1/2 vecka! Det är därför jag ej har hunnit uppdatera så mkt det senaste!

Idag på morgonen var Frida, Andreas och Leja här och drack kaffe och det var mkt trevligt och skojigt som alltid!

Sen kom mamma och mormor hit. Vi var först på Ryfors och handlade massa påskgodis och sen åkte vi och köpte fika på Landhs. Sen åkte vi upp till oss och fikade och fixade lite. Mormor hjälpte tex mig att stryka gardiner och det är så skönt att bara ibland titta när andra jobbar hihi! De söta tygblommorna och krukorna fick vi av mamma och mormor, tack!

Ikväll ska vi till Frida och Andreas och kolla på melodifestivalen, mysigt! Jag hoppas att Darin eller Saade vinner. De är helt klart bäst av dem som gick till final. Fast av alla som var med så tycker jag att Neo var bäst och det var mkt konstigt att han inte gick till final!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback