1 Mars!

Idag vaknade jag vid 10.00 av att Vanja hoppade upp och la sig hos mig i sängen och gosade. Sedan kom Kosmos och Zeke och la sig på mig och myspyste. De är så mysiga alla tre att man bara smälter :) LOVE!

Gabriel började sin praktik i Habo idag och det känns verkligen jätte tomt här hemma när han är iväg :( Saknar honom jättemkt! Vill att han ska komma hem NU! (Du är mitt allt honey).

Frida kom förbi strax efter 10.00 och drack kaffe och sen satt vi och kikade runt lite på internet. Snart kommer våran hyservärd Christer och fixar i köket.

Nu ska jag snart börja kolla på morgondagens läxa som består av en läkemedelslista. Det jag har i uppgift är att kolla verkningssätt och biverningar av olika läkemedel som är vanligt att äldre personer tar.

Klockan 15.30 - 20.30 ska jag praktisera och jag trivs verkligen riktigt bra i Mullsjö hemsjukvård, de är så goá allesammans! Skönt det för bland det värsta som finns är att inte trivas på sin praktik och jag har många gånger fått stå ut fast att jag har kännt att det verkligen inte har varit min grej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback