Hänt sen sist!

Vanjas och Kosmos födelsedagspresent!

Promenix med bästiga Frida & Hera!

Mamma in Mullsjö!

Me!

Tripp till Jönköping!

Tripp till Tidaholm med Mallan!


Det är mina ny tagna bilder det! Ikväll har jag jobbat + att jag jobbar fredag, lördag och söndag! Det är underbart! Och när jag inte jobbar umgås jag med mitt hjärta, våra charmtroll och våra bästisar Frida och Andreas m.fam!

Snart kommer deklarationspengarna och det ska bli riktigt riktigt gött. Då ska vi köpa en ny cylinder till racern, två vita snygga garderober, en tavla + klocka med Marilyn Monroe och sen ska vi spara lite till semester som förhoppningsvis bär av till underbara Helsingborg!

Over and out!


Kommentarer

Postat av: fanny

tack =)köpte den i en av klädstånden inne på high chaparal :)

2010-06-06 @ 23:41:59
URL: http://fanno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback