Hänt sen sist!

Midsommardagen:


Midsommardagen började med att jag jobbade 07.00-17.00 med min härliga arbetskamrat Linda.B som jag tycker jättemkt om! På kvällen gick jag och min älskling hem till Malin och hennes kille och drack cider/vin och spelade det svåra och kluriga spelet "Tp" och gissa vad? Jag vann :) Jag är verkligen riktigt smart! Sedan gick vi hem till oss och spelade poker men klockan blev tillslut så mkt att vi gav upp för kvällen och bestämmde oss för att spela en annan dag ist. Poker är verkligen ett riktigt roligt spel! En helt underbar midsommardag var det!

I söndags jobbade jag också och sen på kvällen tog vi det bara lugnt eftersom jag inte slutade förrens halv tio.

Igår var jag ledig och då började vi dagen med att sitta ute och sola på baksidan, mysigt! På kvällen bar det av till Sandhem för bilbingo med min älskling och hans goá mormor och morfar :) Det blev tuvärr ingen vinst denna måndagen heller, men nästa vecka kanske!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback