8 Juni!

Idag har jag varit i skolan näst sista ggr innan terminsavslutningen, det här halvåret har verkligen gått jättefort. Det är "tungt" i skolan men mest av allt är det mkt intressant! Nästa vecka för att fira att vi har sommarlov ska vi ha knytkalas i någon mysig park :) Tänk att om nästan exakt ett år får jag titeln - Demensundersköterska! Det kommer att bli underbart!

Igår tog jag och mitt hjärtegull mopeden in till Jkpg. Vi var först på eko och där köpte jag en jättesnygg vit staty. Sen var vi på lidl och köpte två afrikanska masker, skitgrymma. Gabriel köpte två t-shirt´s, en tröja och ett dusch-munstycke och sist men inte minst köpte jag tre supergulliga krukor med roser på. Vi svängde även förbi a6 och träffade morsan och tog en fika!

Jag gjorde ett extremt misslyckat försök att bli blond, haha det blev blond/gul/orange. Nu för en stund sen rättade jag till mitt misstag och färgade det i brun mahognykoppar. Det blev nice :)

För någon dag sen var jag, Gabriel, Frida, Andreas och Leja i näs. Jag och Gabriel tog vårat första dopp för i år. Det var den underbaraste dagen på hela året, skolen sken/stekte och det var underbart i vattnet och fikat vi hade med oss smakade ljuvligt + att vi hade det bästa sällskapet man kunde önska sig!


Nu ska jag gå och mysa med Gabriel som är den bästa som finns! Om exakt en månad och 10 dagar har vi varit ihop 2 år! Den bästa tiden i mitt liv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback