21 Juni!

Idag har det varit full rulle hela dagen och nu känner jag mig helt slut! Dagen började med jobb 07.00-13.00 och sen efter det skyndade jag mig hem och bytte om för att hämta tjejen jag är kontaktperson åt. Sen var vi en sväng hos våra underbara grannar och tjötade, busade med Leja och kikade på deras nykläckta bäbis-geckosar!

Nu ikväll har vi varit på bilbingo i Sandhem med Malin och hennes kille! Blev tuvärr ingen vinst men bättre lycka nästa gång liksom! Roligt var det iaf :)

Igår var min fina mamma och hälsade på oss. Vi var och åt på kalles, handlade mat, fikade och sen hjälpte hon mig att organisera om lite i köket! Nästa gång ska vi åka till Gränna när mamma och pappa är själva hemma!

Kommande planer inför sommarens lediga dar:
  • 10 juli - Björn Rosenström konsert i Munkedal
  • 16-18 juli - Helsingborg med mitt hjärta
  • Reptilmässa
  • Åka till Gränna
  • Tälta/grilla/bada i näs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback