17 Juni!

Bilder från 16/6 Hökensås


Igår (16/6) var jag och mitt hjärta i Hökensås. Vädret var helt underbart men någon fisk blev det ikke. Vi kom dit vid ca 10.00 och gav upp omkring 18.00. Vädret var fortfarande lysande så vi tog en tripp till Tidaholm och väl där åt vi på kinaresturant och gick i butiker :) Det är verkligen en supermysig stad och om vi någon gång i framtiden funderar på att flytta blir det nog isf Tidaholm eller Skövde (som har allt i butiksväg). När vi kom hem gick vi till Frida och kollade på en film som vi beställde för några dagar sedan. Filmen vi såg var "tjejen som föll överbord" och den är ju helt underbar. Jag har som barn sett den ett flertal ggr! Betyg 8,5/10

Idag har jag varit i Jkpg med mamma. Vi var och kikade runt i butiker och dagens bästa köp var 6 st supergulliga rosa muggar! Mkt trevligt!

Ikväll har jag varit hos Frida darling och vi satt och kikade runt på leopardgeckosar, vem vet snart kanske det blir att man köper en till liten sötnos :)

Nu ska jag och mitt hjärta dricka lite kaffe och imorgon om vädret tillåter ska vi åka och bada och ha picknick, loveli! Du & Ja föralltid honey <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback