13 Juni!


(Bilden är tagen i Stråken 2009)

Nu har jag läst om "salutogent förhållningssätt" som jag ska skriva en recension om tills på tisdag, mkt intressant.

Ikväll har jag jobbat med underbara Ulla, det är en person som jag bara älskade från första stund jag träffade henne. Hon är verkligen jätte duktig, och en riktig förebild! Imorgon ska jag på brandövning på jobbet och sedan ska jag jobba kväll 16-21.30.

  • Tisdagen består av att åka till skolan för sista gången denna terminen
  • Onsdagen består av att åka till Hökensås och fiska/fika med mitt hjärta (om vädret tillåter)
  • Torsdagen består av att träffa morsan i Jkpg för shopping
  • Lördagen består av att jobba 7-17

Nu ska jag snart krypa till kojs! Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback