LG



Nu har jag och mitt hjärta äntligen beställt en ny tv, det blev en LG 42" LCD-TV 42LD420. Att dömma av vad andra har skrivit i recensioner av tv:n så har den fått mkt bra betyg! Vi längtar så tills den dyker upp!

Annars idag har vi varit i Jönköping och shoppat. Det blev mest presenter till Zeke som fyller 2 år den 13 augusti. Han fick en present i förskott, en vattenfontän som han nu har druckit ur. (tur att han gillade den). Vi köpte även ett 16 G USB-minne, en radio, en keps, nätstrumpbyxor, en docka till Leja och mat till Aurora och Dante.

Sen har vi även varit en sväng med Frida, Andreas och Leja, spelat poker och nu om en stund ska vi krypa ner och kolla på film, mys!


Jag älskar min Gabriel, han är den finaste som finns!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback