Grill/party kväll!



Igår var vi hemma hos våra underbara grannar/bästa vänner Frida och Andreas på grillparty. Vi drack och åt gott och sedan spelade vi kubb. Det var tjejerna mot killarna och tuvärr blev det förlust för våran del! Vi hade en jätterolig kväll som jag hoppas att vi kan göra om snart igen men då ska jag dricka betydligt mindre för idag har jag mått extremt dåligt i princip hela dagen, ingen höjdare.

I förrgår var vi hos Malin och Mattias och drack vin och spelade poker,  jag vann :) Jippiiii!

Idag har vi mestadels tagit det lugnt och legat och mys i soffan framför filmen "love happens" som i betyg får 3/10. Ingen höjdar film direkt! Vi har även införskaffat oss en golvfläkt idag för det har ju varit bedrövligt varmt, fläkten är helt underbar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback