30 Juli!

Kom nyss hem efter en trevlig kväll på jobbet! Har jobbat med skönheten Linda G, hon är verkligen en helt underbar människa :)

Idag kom paketet med Förhäxad (alla säsonger) och Ncis (säsong ett). Yes, nu har vi något att kolla på ikväll och många kvällar framöver. Jag älskar att krypa ner i sängen med mitt hjärta och kolla på avnitt efter avsitt av en riktigt bra serie!

På tisdag nästa vecka anländer våran efterlängtade LCD-Tv, åhh vad jag längtar! Igår var vi i stan och storhandlade med mamma. Köpte så mkt mat att vi knappt fick plats med allt i bilen. Så nu har vi mat för ca två månader framåt :) Min älskling köpte ett trådlöst tangentbord + mus. Vi ska koppla in en av de bärbara datorerna till tv:n så att vi kan surfa på den!



"Hittade ett ägg idag hos ödlorna som vi la i Fridas och Andreas äggkläckare, hoppas hoppas att det kläcks"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback