20 Juli!

Nu ska vi snart spela poker på partypoker.com! Poker är bland det roligaste spelet som finns och igår när vi spelade kom vi på plats 62 av ca 6200 spelare. Inte illa!

Ikväll har jag jobbat, underbart! Jag tror inte det finns någon människa i hela världen som älskar sitt arbete mer än vad jag gör! Det är bäst och jag är så glad att jag läste till undersköterska och hade min praktik just där.

Min semester:
  • Vi var på bio med Malin och Mattias och såg filmen "eclipse" som är tredje filmen av twilight sagan. Den var helt underbar och får i betyg 8.5/10
  • Vi tog ett tripp till Ullared med mamma! Jag älskar att åka till Ullared och man hittar alltid massvis med fina grejer!
  • Helgen spenderade vi i Gränna hos min mormor och morfar! Det blev en hel del vin och cider men det hör ju semestern till :) En av dagarna åkte vi in till Jkpg med mamma och shoppade pga det dåliga vädret. Jag köpte ett flugfiskespö till Gabriel i 2:års pressent (i söndags hade vi varit tillsammans i två år, bästa två åren i mitt liv). Av mitt hjärta fick jag ett set med ett rosa spets nattlinne och trosa + att jag fick ett jättefint halsband. Vi åt god mat på olika resturanger och kikade i butiker! Det bästa av allt var nog att vakna upp och få god serverad frukost av min världsgulliga mormor!
  • Vi umgicks även självklart med världens bästa Frida och Andreas. Vi spelade spelet hjärnsläpp och jag vann :) Sen spelade vi lika par leka bäst 3 ggr. Vi vann en av de gångerna! Båda de spelen är mkt roliga.
Igår kollade vi på en knasig film som hette "allt om min buske" och den får i betyg 7/10. Den var så konstig att den blev underhållande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback