9 Februari!

Idag har jag varit i skolan och det vi pratar om och lär oss är mkt intressant. Det blir väldigt långa dagar eftersom det är en bit att åka (men det är det verkligen värt). Idag har vi pratat om Gerontologi (läran om det friska åldrandet) och sen har vi fått reda på vad vi ska öva på till det kommande provet som är vecka 8. Hoppas verkligen att jag klarar provet, jag ska börja öva redan nu så att det verkligen sätter sig. Provet kommer handla om hjärnan och olika lober i hjärnan, det är ingenting som intresserar mig så mkt så därför känner jag att det kommer att bli tuffare att lära sig just detta!

Vid sex tiden var jag äntligen hemma hos mina älsklingar, saknar dem varenda sekund när jag är iväg! Gabriel, Kosmos, Zeke och Vanja is the best! Jag älskar er över allt annat mina underbaringar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback