12 Februari!

Idag vaknade jag vid 09.05, låg kvar i sängen och myste med underbara Zekeplutt i en kvart (min gosis). Sedan gick jag ner och gav bäbisarna mat, satte igång diskmaskinen och diskade lite förhand, fryste ner tuppakakan som jag och My love gjorde i förrgår, tvättade två maskiner + hängde upp. Sen gick jag ner till stationen och mötte Frida gumman och så tog vi sällskap hem igen. Sedan kollade jag, My love, Frida och Andreas på tre avsnitt av "Heja Björn". Vi såg tre avsnitt igår också och det är verkligen så jäkla bra!

Idag är det trejde dagen med naturdieten, allt i pulverform som man blandar med vatten spyr jag nästan av (det smakar vidrigt) och det kommer jag enbart äta 1 ggr per dag och då till frukost. Men smoothiesarna är mkt goda som tur är!

I eftermiddags var Gabriels mormor och morfar här på besök (Det är alltid lika trevligt att vara med dem för de är så snälla och goá) De tittade på vårat nya place och sen så fikade vi med tuppakaka och kaffe (jag tog en kiwi ist för kaka). Vi fick även en söt blomgrupp och en chokladask, lyckos Gabriel som får äta upp hela asken själv!

Nu ikväll har jag diskat kattlådorna och sen har vi klippt klorna och borstat alla tre små charmtrollen så nu är de så lena och fina men de var de innan också förstås. Våra sötnosar är bäst, LOVE <3

Nu ska jag gå och myspysa med min anda hälft som är den underbaraste som finns!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback