My Love!


Jag älskar dig av hela mitt hjärta!
Du och jag föralltid <3


Kommentarer

Postat av: Berit

Hej på Er! Här kommer en hälsning från Skillingaryd. Det var alltför länge sedan vi ´hördes, men jag läser bloggen och beundrar fotona på nya lägenheten. Ser väldigt fint ut.

Vi är mitt i renoveringskaos, har slagit ned väggen mellan vardagsrum och matsal. Satt nya tak och målat och tapetserat. Metallic tapet i vitt och fondvägg i brun-svart-blommigt. Har sett på hockeyn i kväll och önskar att vi kunnat åkt in och firat!

Är lite tveksam till ödlorna, vet inte om jag törs komma nära dem :-) ? Hälsningar Berit

2010-04-24 @ 21:48:51
Postat av: Madeleine

Hej! Nästa gång ni har vägarna förbi Mullsjö får ni gärna komma och hälsa på. Hör bara av er innan så att vi är hemma!



Det låter fint, vi får komma ner och kolla på resultatet sen när det är färdigt!



Mvh, Madeleine och Grabiel

2010-04-28 @ 14:16:25
URL: http://ilovegabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback