8 September!

I söndags hade vi besök av Gabriels moster med familj och det var trevligt som vanligt :) Vi ska förmodligen åka dit i oktober och stanna över natt!

Igår tog jag och Sandra en sväng till skolan, alltid kul att träffa henne! När jag kom hem igen la jag mig och kollade på "Våra bästa år" det var riktigt längesen jag såg det men det var fortfarande lika spännande och bra. Undertiden lagade min älskling kycklingwok och det var underbart gott, det bästa av allt var att det blev fyra matlåder också så jag kan äta det idag med :)

Inatt/idag på morgonen fick min älskling feber, 39.5 :( Stackarn! Så idag ska jag pyssla om honom och laga någon god soppa eftersom han har ont i halsen och är förkyld också. Jag har varit på apoteket och handlat nässpray åt honom iallafall och nu ligger han här jämte mig och sover. Han är så fin min underbaring <3


Kommentarer

Postat av: Berit

Hej! Tack själva för gott (och mycket!) fika.

Det är alltid kul att hälsa på! De små har pratat mycket om Er och katterna.

Hoppas "Gamel" har kryat på sig och att han inte blev smittad av tjejernas rinnande näsor.

Vi får höras framåt. Ps. Chevroleten är på Blocket nu, modell Aveo. Vi har frågat lite folk vi känner och några är intresserade, men ingen har ringt på annonsen än. Hälsn Berit & co

2009-09-08 @ 21:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback