4 September!

Igår var jag och min underbara älskling på Adelövs marknad. Vi tog tåget ifrån Mullsjö vid 09.40 och sedan var vi i Adelöv ca 12.00. Det var mycket mycket folk när vi kom dit och vädret var hyfsat bra. Vi gick väl igenom marknadsstånden ca 2 ggr och sedan började det ösregna. Eftersom vi inte var klädda för regnväder hade vi tänkt att åka hem men fick vänta ytterligare 45 minuter på bussen! Men det var iallafall jättemysigt att gå runt på marknaden och hålla Gabriel i handen, min bara min världens underbaraste pojkvän :)

Vi köpte två gröna keramik skålar till Kosmos & Zeke. Vi hittade inte direkt något speciellt som vi ville köpa till oss.

Idag på förmiddagen var Frida och Andreas här och fikade. Det var jättekul, trivs verkligen i erat sällskap :) Sedan spelade vi 4 Mario på datorn. Det är kul men man kan ju bli helt galen ibland när det går dåligt om och om igen, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback