16 September!

Idag när jag loggade in på min swedbank upptäckte jag något mkt positivt. Jag hade fått in 3700:- De måste ha räknat fel på förra månadens utbetalning. Jippi! I eftermiddags ringde de från björkgåren och frågade om jag ville jobba imrogon 07.00-15.00 och självklart ville jag det. Ska jobba med Ann så det blir helt klart skoj :) Hon är underbart gó och snäll. Efter jobbet ska jag och min älskling åka in till Jönköping och shoppa :) Jag längtar redan!

Nu är det bäst att jag går och lägger mig för nu ska jag upp om exakt sex timmar men det känns så tomt här inne i sovrummet för Gabriel skulle vara uppe och plugga hela natten och bäbisarna är där ute i köket med honom :( Det låter kanske konstigt men jag saknar honom jättemycket fast jag vet att han sitter där ute. Jag är verkligen världens lyckligaste tjej. Gabriel är det bästa som någonsin har hänt mig och jag älskar honom till max.!


Världens bästa älskling, dvs min!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback