Great day!



Idag har jag och min underbara älskling lagat flygande Jacob med mycket kyckling och bacon. Det blev helt underbart gott! Råkade bränna mig på fingret för jag hade tydligen råkat sätta på två plattor ist för en, så det blev en blåsa och det gjorde sjukt ont!

Nu ikväll har vi varit hos Frida och Andreas och deras lilla plutta och fikat. Vi hade med oss lite filmer som vi kollade på och den ena var "Johan Glans world tour of skåne" och den var helt otroligt underbar 10/10 och sen såg vi även på "Det bästa ur kvarteret skatan säsong 1" 7/10. Frida och Andreas är verkligen toppen!

Nu ska vi krypa ner i sängen och kolla på dagens avsnitt av "Desperate housewives" och "The new adventures of old Christine" och även två nya avsnitt av "How i met your mother". Till det ska vi smaska på kex och chips, mums!

Jag är världens lyckligaste!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback