29 Oktober!

Jag och Leja

Frida

Frida


Idag har Frida, Andreas och Leja varit här och fikat/umgåts. Det är alltid lika kul att vara med er, underbaringar :) Jag klippte Fridas hår och resultatet blev riktigt bra. På lördag nästa vecka ska vi åka in till torget med dem och kika om det finns något spännande! Ikväll har jag och Gabriel varit och skrivit på ett hyreskontrakt så den första februari flyttar vi till ett radhus på Stallgatan, kul!

Nu sitter min älskling och gör om min bloggdesign, jag väntar med spänning ;)


Kommentarer

Postat av: Frida

Vilken fin bloggdesign du har! vill me ha en sn fin blogg! =( längtar till nästa lördag =D ska bli kuuL! kram

2009-10-30 @ 11:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback