28 Oktober!



Ikväll har vi varit på saitsing med Frida på Stallgatan. Vårat första stopp gjorde vi hos Ann, och hennes lägenhet var helt okej. Jag och Ann bestämde att jag skulle hänga med på hennes två timmarsrunda i Mullsjö på fredag, får se hur det går jag som har noll kondision. Nästa stopp gjorde vi hos Fridas syster Jenny och hennes lägenhet var superfin om man bortser från köksluckorna och tapeterna i köket som var blåa. Lägenheten hade inglasad balkong, diskmaskin, tvättmaskin, torkskåp, fräsch spis och kyl/frys, två toaletter, två föråd, ett vardagsrum, ett sovrum och två smårum. Ska ringa till hyresvärden imorgon och säga att vi är intresserade. Efter det fikade vi med Frida och Leja och kollade på bonde söker fru. Vi hade jätteroligt. Frida är verkligen helt underbar och likaså Andreas och Leja är världens sötaste bäbis :) Tack för en superduper kul kväll! Imorgon eftermiddag ska de komma hem till oss och fika och sen ska jag även klippa Fridas hår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback