24 November!

Våra små älsklingar Zeke & Vanja!


Idag har tjejen som jag är kontaktperson åt varit hemma hos oss. Vi kollade först på Tsatsiki vänner för alltid och efter det kollade vi på Jönssonligan. Nu har jag precis börjat att ta itu med tvätten som liknar ett litet berg, och det måste bort! Min älskling sover för han har varit iväg och fiskat hela förmiddagen så han var helt slut, men jag ska väcka honom vid nio när Desperate housewives börjar! Idag pratade jag med samordnaren Helene på jobbet och då fick jag lite jobbtider av henne. Jag ska jobba imorgon, fredag, lördag, söndag, måndag och den tredje december. Det är de tiderna jag har fått än så länge men hon skulle höra av sig framöver med mer tider :) Det är så underbart att jobba där, har aldrig trivts så bra på ett jobb innan. De flesta i personalen, de boende och Helene är helt underbara! Det skulle vara en dröm att få jobb där i framtiden för jag bara älskar det!

Imorgon ska vi julbaka och det vi ska baka är följande:
Köttbullar, lussebullar, knäck, mintkyssar, chokladkola och kanske pepparkakor om det finns någon tid över till det för imorgon är det bonde söker fru och grey´s anatomy på tv och det vill vi ju inte missa :)

På torsdag ska vi gå på bio och se New Moon, hoppas att den är lika bra som ettan. Mina facebook vänner som har sett filmen skriver iaf att den är jättebra och en del har t.o.m. varirt på den två ggr. Det måste ju säga något!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback