23 November!

My Sexy Guy!

Idag har jag börjat med arbetet i Näringslära. Det var faktiskt både roligt och intressant eftersom jag i en uppgift skulle skriva om matens betydelse i olika kulturer/religioner. Jag tycker att religion är ett mkt intressant ämne och ett tag funderade jag på att läsa till religionslärare. Observera att jag är extremt OKRISTEN! Arbetet är nästan färdigt och imorgon ska jag försöka göra klart abretet i Lindrande vård. När man väl sätter igång är det faktisk ganska kul att plugga men det känns alltid som jag har tusen andra saker som jag hellre pysslar med!

Saker jag längtar till: onsdag och fredag för då får vi CSN + lön, köpa ett nytt matbordsset, julafton, snö och att flytta!

Ps. Wallander filmen vi såg igår var riktigt bra. Mitt betyg 8/10


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback