21 November!

Idag har jag, min älskling och mamma varit i Jönköping på en shoppingrunda. Vi skulle alla kolla på tapeter och vi var och kikade i alla tänkbara afärrer efter den rätta. Min älskling hittade en supersnygg beige tapet med kina tecken. Den ska jag ha i vårat gästrum som jag ska inreda med just insperation från kina. Vi köpte prynadsblommor/gräs, en vattenkanna, en röd tomteluva till min älskling och en rosa tomteluva till mig, supergulligt! Vi åt jättegod mat på dragon på a6, där blir det att äta fler gånger!

Vi kollade även på ett nytt köksbord från JYSK som vi ska köpa i framtiden. Sen hittade jag två coola prynadsafrikaner som jag ska önska mig i julklapp av mormor och morfar.

Nu ikväll har vi kollat på Robinson och det verkar vara helt okej. Efter det bakade vi en mjuk pepparkaka med choklad och snart ska vi krypa ner i soffan och kolla på en Wallander film vid namn Läckan.


Gabriel är min kärlek, mitt liv, mitt allt <3



Kommentarer

Postat av: Vicky

Så himla skoj! Vi var nog nästan på A6 samtidigt också ^^

2009-11-22 @ 11:57:40
URL: http://vickyjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback