19 November!

Nu ska jag och mitt hjärtegull strax krypa ner i sängen kolla på ett avsnitt av desperate housewives, how i met your mother och two and a half men. Klockan är nu 00.14 och jag är inte ett dugg trött men jag kommer nog att vara det imorgon eftersom vi ska ta tåget till Skövde imorgon bitti. Jag ska nämligen på intervju plus att jag ska göra ett datortest för skolan som jag har sökt in till. Jag är lite nervös för datortestet eftersom jag inte har en aning om vad det kommer att handla om men det ska nog gå bra! Hoppas bara inte att det är några kluriga frågor de ställer på intervjun som jag inte kan svara på.

Efter det ska jag och min älskling gå på stan/commerce och sedan handla mat!

Nu ska jag gå och pussa på min honey <3 Tjingeling!


Kommentarer

Postat av: Berit

Hej,

Här kommer hälsningar från Skillingaryd och

mormor och morfar som är på besök.

Vi har ätit promenerat och besökt systembolaget d,v.s en lyckad dag :-).

2009-11-21 @ 15:15:21
Postat av: Madde

Det låter härligt :) Hoppas allt är bra med er alla och att vi kan ta och träffas snart. Ni måste komma och hälsa på oss framöver i våran nya lägenhet som vi ska flytta till i slutet av januari! Mvh, Madeleine och Gabriel

2009-11-21 @ 21:57:51
URL: http://ilovegabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback