9 Maj!

I torsdags var vi ute i hökensås och fiskade med Frida & Andreas.
Andreas drog upp fisk efter fisk och sammanlagt fick han fyra stycken.
Vi andra fick inte en enda fisk fast att vi var där i 9 kalla timmar. Sjukt!
Men det var trevligt ändå :)



Sen på kvällen började jag frysa skit mycket och det visade sig att jag hade 39 graders feber :( Usch!
Men idag mår jag mycket bättre :)

Idag har vi varit och fiskat i Mullsjön och då fick jag en liten gädda.
Gabriel fick en abborre på 1, 62 kg. Han blev jätte glad så det var roligt :)

Vi kollade även på 3 av mina favorit filmer igår/idag - Sex dagar & sju nätter, medans du sov & farlig farbindelse.

Imorgon ska vi åka och fiska i trollsjön med Frida och Andreas!
Sen ska vi 4 grilla på kvällen :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback