6 Maj!

Vilken underbar dag det har varit!

Jag och Gabriel har haft det jätte mys-pysigt, det har vi alltid iof ;)
Snart ska vi gå ut på balkongen och grilla.
Kvällen avslutar vi med en rad bra tv program
- 20.00 Rent hus
- 21.00 Grey´s anatomy
- 21.55 Fråga olle
- 22.25 Girls of the plaboy mansion
- 23.00 Sex and the city
Sen ska vi gå och lägga oss eftersom vi ska upp tidigt imorgon!

Torsdag: Då ska vi åka till hökensås och fiska med Frida och Anderas!
Det kommer bli jätte roligt :)
Hoppas bara vi får någon fisk, annas bli jag nog allt lite besviken.
Jag har ett nytt jätte-gulligt rosa fiskespö :)
Efter vi har fiskat ska vi med dem hem och kolla på kattungar som hennes katt nyss har fått, jag kommer förmodligen bli helt förälskad men så länge vi bor i en tvåa får det räcka med de två små bäbisarna vi redan har :) Dom är allt jag någonsin har önskat mig och lite till. När jag var liten ville jag så gärna ha en katt men mamma sa bestämt nej!
Det är det som är så skönt med att ha flyttat "hemmifrån", man får bestäma själv vad man ska göra el inte!
Sålänge Gabriel vill samma sak såklart, men det roliga är att vi tycker samma om allting och det är så skönt!

Fredag: Black Jack kommer till sägnernas hus. Då ska vi rocka!

Lördag: Gå på bio med Min älskling och sedan hem och grilla kött och äta potatissallad, mums!


" Det känns som en stor börda har försvunnit ifrån oss. Härligt!
  Jag hatar folk som härmas, det är nog bland det västa jag vet"



(Mitt fina fiskespö)


Kommentarer

Postat av: Emelie

Hejhej! Jag letar som tusan efter just det där fiskespöet, vart har du köpt det? :D Snälla svara! MVH Emelie

2010-06-15 @ 01:21:48
URL: http://semulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback