26 Maj!

Igår var jag och min älskling i Jönköping och shoppade.
Vi hade det jätte trevligt och hittade massa fint.
Jag köpte en jättefin klänning, en morgonrock, leggins, strumpor, bh, skor m.m. Sen köpte vi lite leksaker och godis till små pojkarna! Kosse blev jätteglad för sin nya råtta :)
Sen fick jag ett skit snyggt halsband av Gabriel!
Jag beställde även tid för en tatuering. Fick en tid den 12 juni och jag är redan skit nervös, men jag längtar tills jag har den fina blomman på min arm!


(Bilden ovan - Min tatuering jag ska göra)

Idag har vi varit hos Gabriels mormor och morfar och fikat och även överlämnat en pressent eftersom hon nyss har fyllt år. Och efter det var jag och klippte mig, blev nöjd! Nästa månad tror jag att jag ska permanenta mig!

Sen på kvällen tvättade vi upp den sista tvätten, skönt!
Och efter det klippte jag Gabriels hår, så nu är det snyggt och fräscht :)

Imorgon ska vi åka till Skillingaryd och hälsa på hans moster,
sambo och deras små flickor.
Det ska bli roligt, har aldrig träffat dem innan.



(Mitt kommande projekt - permanenta håret)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback