21 Juni!

Idag har vi inte gjort så mycket. Dagen började med att vi lagade mat tillsammans och resultatet blev jättegott som alltid :) Sen tog vi scootern ut till Stråkensbo och hade picknick + fiskade. Blev dock ingen fisk! Efter det åkte vi hem och kollade färdigt på "two and a half men" säsong fem. Nu har vi sett hela serien, säsong ett-sex. Det är den absolut bästa serien jag någonsin sett. Jag brukar inte skratta när jag kollar på tv/film, men detta är riktigt riktigt skoj.

Planer för kommande vecka!
  • Måndag + tisdag + onsdag - jobba
  • Torsdag - åka till skillingaryd :)
  • Fredag - åka in till Jönköping för att jag ska tatuera mig :)
  • Lördag + Söndag - jobba
Det blir mycket jobb i veckan framöver..Min lediga tid + rasten på jobbet spenderar jag självklart med mina älsklingar!
Jag kollade igenom mitt sommarschema, tycker allt att jag har lite väl många helger, men men.
Nu i helgen jobbar jag med Camilla och Marianne, så det blir superbra - dom är helt underbara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback