17 Juni!


(Bilden ovan - Afrikanska elefanter, 849:-)

Idag vaknade vi vid 13.00 tiden, för vi var uppe till 03.30 inatt och därav den långa sovmorgonen. Vid 14.30 kom tjejen jag är kontaktperson åt hit! Det var trevligt, vi bakade, spelade yattzy och satt på datorn och kollade lite på internet!
Sen ikväll har jag varit på ljus/spa party (av märket "partylite") hos Linda på jobbet! Vi fick fotbad med olika sorters skrubb och krämer till fötter och händer. Det var gott fika, trevligt sällskap och hennes son är hur gullig som helst! Jag köpte två afrikanska elefanter, bild ovan!

Nu ska jag och Gabriel darling åka och ha picknick vid Nyhem!
Mysigt mysigt.

Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback