15 Juni!

Idag fick vi hem våran nya scooter!
Åhh vad allt känns underbart, nu kan man äntligen ta sig fram här i världen igen.
Den var "monster stor" varken jag eller Gabriel når ner till marken om vi sitter där bak. Imorgon ska vi ta oss en sväng in till Jönköping och shoppa!  Det blir iaf att kolla om de har någon snygg packbox till scootern. Gabriel var i stan idag och köpte en jättesöt hjälm till mig (en röd) det fick bli tillbakaskick på den andra för den var för liten!

Idag har jag varit på brandövning och lyftteknik inför sommaren, helt onödigt eftersom jag var på brandöving i julas + att jag har haft lyftteknik med skolan och på margaretas park förra sommaren och jag kommer ihåg det som om det var igår. Imorgon ska jag till margaretas park för att få delegering och sen bär det av till staden! Idag var det det absolut sista avsnittet av "cityakuten" tråkigt!

Jag är så lycklig för att:

1. Jag har världens underbaraste pojkvän som jag älskar mest av allt <3 Gabriel är min själsfrände, mitt liv, mitt allt!

2. Vi har världens bästa bäbisar som jag älskar mest av allt, Kosmos och Zeke är helt fantastiska!

3. Vi har en jättefin lägenhet med massa fina saker i som jag bara avgudar, speciellt den rosa laptopen!

4. Mamma och pappa är världens bästa föräldrar man kan ha!

5. Jag har underbara vänner!

6. Jag är vikare på ett underbart ställe!

7. Vi har en jättesnygg scooter!


Gabriel, Kosmos & Zeke är världens underbaraste familj!
Love, love, love ----> <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback