Vanja!

Igår (18 juli) fick vi en ny familjemedlem vid namn Vanja! En liten gullig kattunge som är så gosig och underbar, hon följer med vart man än går. Hoppas bara att Vanja, Kosmos och Zeke kommer komma bra överrens med varandra. Den lilla morrar lite när pojkarna går för nära henne, men det ska nog gå bra :)

Mamma och pappa var även här igår och fikade och lämnade väskan som pappa köpt till mig i Frankrike när han var där. Den var jättefin. Rosa med ett knäppe därfram. Jag är lite imponerad att en "pappa" kunde träffa så rätt och veta vad jag har för stil.

Sen när de hade åkt hem kollade jag och min prins på "vi hade iallafall tur med vädret igen". Den var inte direkt någon höjdare. Ettan är mycket bättre. Vid halv två tiden på natten kom Vicky och Micke förbi och kollade på våran nya bäbis, hon var helt såld. Hon vill så gärna ha en själv men Micke säger bestämmt -Nej.

Jag och Gabriel hade en jätte mysig 1:års dag!
Gabriel is My Love, My life, My everything <3


(Gabriel & Vanja)


Kommentarer

Postat av: Berit

Söt!! Både Gamel och katten :-).

Var tvungen att kolla bloggen om något foto

fanns med. Vi får ses lite längre fram när det är läge, annars går det bra att ta med lillkatten hit. Barnen skulle älska det.

2009-07-20 @ 21:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback