28 Juli!

Idag började dagen med att jag beställde tid på vårdcentralen. Fick en tid redan vid klockan nio på morgonen, inte illa. Annars brukar det vara så himla svårt att få en tid på vårdcentralen. "och fick även penicillin för mitt lilla besvär".

På eftermiddagen har vi handlat, tvättat och fikat med Byberg. Nu ska vi krypa ner i sorffan och kolla på film :)

Igår var vi förresten i stan med Vicky och Micke. Vi åkte och kikade på Netto men där fanns det inget kul. Sedan var vi på Ohlssons och där köpte vi svart/vit blommiga spislock, gröna fransgardiner, grön/vita panelgardiner, en buddha staty, ljuslycktor med döskallar, en svart jättefin kruka med roser på och en blomma. Efter det åkte vi hem till Vicky och Micke och fikade och hade det trevligt. Sedan åkte jag och Gabriel till Ica Maxi och där köpte vi lite mat. Jag fick även ett jättegulligt nattlinne av Gabriel + skor, trosor och en gossegrej ;) Han är bäst min underbara prins!





Kommentarer

Postat av: Frida

Finns de någon bättre affär än olssons el? älskar den affären =) <3 haha

2009-07-29 @ 09:51:49
Postat av: Madeleine

Nej, det är en av de bästa affärerna :) Som ett litet mini Ullared.

2009-07-29 @ 13:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback