21 Juli!

Idag på morgonen låg vi alla fem i sängen och gosade, det var jättemysigt. Kosmos och Zeke låg på varsin sida om lilla Vanja och tvättade henne. Det var så sött! Sen tröttnade Kosse och kom upp och la sig och gosade med oss istället, min lilla älskling <3 På kvällen var vi iväg en snabbis och fiskade i Mullsjön. Jag fick en mini aborre men den slängde vi tillbaka igen. Klockan 20.00 kollade vi på "allsång på skansen". Men jag tycker det har blivit ur uselt. Ringde till Agria och försäkrade Vanja idag. Skönt att ha det avklarat, nu ska jag bara beställa en kastrations tid till Zeke + vaccinations tid till Vanja.

Nu är det bara tre dagar kvar tills jag, Gabriel, Vicky och Micke åker till Ullared, jippi. Då kommer mamma och mormor hit och tar hand om våra bäbisar.


(Vanja)


(Gabriel, Jag & Mormor, bild från när vi var och fikade på landhs konditori 2009-07-14). Mamma var fotograf)


(Gabriel, Jag & Mormor)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback