20 Juli!


(Vanja)

Idag började jag jobba vid 08.00-13.00, det var en kort och lagom dag. Sen när jag kom hem sov jag någon timme. Sen på eftermiddagen kom Vicky och Micke hit och fikade. Vi bestämde att vi fyra ska åka en sväng till Ullared på fredag, det ska bli super kul :) Det som jag vet att jag ska kolla på är Gardiner, nytt koppel till Zeke eftersom han bet sönder spännet till sitt koppel idag, tavlor, kläder och en pyjamas. Idag funkar det riktigt bra mellan våra bäbisar, Zeke och Vanja busar med varandra och det är så sött! Hon är allt en riktigt liten buse. Nu ska jag och min underbara krypa ner i sängen och kolla på film.

Jag älskar min lilla familj!


Kommentarer

Postat av: Berit

Hej på Er, Vi har varit i Skillingaryd på 3-årskalas och passade på att titta på Er blogg.

Fina foton och roligt att läsa.



Hälsningar Ingemar och Gun

(mormor och morfar)

2009-07-21 @ 17:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback