16 Juli!

Idag har jag varit ledig! Vi ringde och frågade om Byberg ville hänga med oss och fiska och det ville han. Vi åkte ner till småhusen nere vid sjön men det enda som hamnade på kroken var gräs. Då kom jag med den smarta idén att vi kunde hyra en båt från landhs, kostade bara 20 kr/ 3timmar. Vi hade med oss fika och kaffe och vädret var superbra! Gabriel fick en gädda på runt 2 kilo + lite små fisk. Jag och Byberg fick bara småfisk. Sen när vi kom hem grillade Gabriel kött och gjorde klyftpotatis och grönsaker i ugnen. Han är verkligen en mästerkock, min mästerkock ;)

Gabriel är det bästa som någonsin har hänt mig och han är allt jag någonsin har drömt om, ordagrant! På lördag (18 Juli) har vi varit tillsammans 1 år. Det är det bästa året i hela mitt liv!

Kommande roadtrips :
Nästa vecka ska vi till Ullared och Gränna. Sen ska vi till Helsingborg i augusti. Det ska bli jättekul :) Jag längtar jättemycket tills vi åker till Helsingborg. Vi var där för ett år sedan och det var där nere vi blev tillsammans jag och min prins. Då ska vi bo på hotell, shoppa, bada, åka till Helsingör, festa och ha det underbart tillsammans som vi alltid har!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback