Jag = Undersköterska!



Idag har jag haft skolavslutning i Habo, så nu är jag äntligen undersköterska (fast jag har en praktik på fem veckor kvar till våren). Vi bjöds på smörgåstårta, fick tillbaka arbeten och betyg. Efter det gick några av oss i klassen och fikade på brilijanten och det var jättemysigt! Det är verkligen skönt att slippa vissa idioter i klassen men självklart kommer jag att sakna vissa också d.v.s Sandra, Sofia, Sofia H-D och Carina, det är verkligen helt underbara tjejer! Vi ska träffas efter jul någongång och hitta på nåt kul! När jag kom hem från skolan gick jag in och beställde min undersköterskebrosch (den på bilden), två namnskyltar i rosa/vitt och en jobb-jeansklänning.


Kommentarer

Postat av: Berit

Stort Grattis till USK examen från oss i Skillingaryd!!!

2009-12-19 @ 16:49:20
Postat av: Berit

Stort Grattis till USK-examen från oss i Skillingaryd!!!

2009-12-19 @ 16:52:08
Postat av: Berit

Ojdå! :-) Blev visst Grattis två gånger,

men vad 17 - det är du värd!

2009-12-19 @ 16:53:26
Postat av: Jannike

Grattis Grattis, vad roligt!

2009-12-20 @ 19:03:50
URL: http://jankan18.blogg.se/
Postat av: Sandra Grahn

baby. vi beställde likadan usk-brosh. yeeeah! samma smak! tänkasig, nu är vi fan klara! vi äger! oo jag kommer sakna dig med gumman <3 men vi får ses ändå!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-20 @ 19:35:41
Postat av: Madde

Tack alla!

Sandra - Ja, det känns såå skönt att äntligen vara färdig! Det är klart att vi kommer att synas ändå :) Puss stumpan <3

2009-12-20 @ 22:38:52
URL: http://ilovegabriel.blogg.se/
Postat av: Vicky

Lite sent, men GRATTIS! :D

2009-12-20 @ 23:41:39
URL: http://vickyjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback