Julafton!



Jag jobbade först 07.00-14.00 med Henrietta och underbara Camilla. Det kom tomtar och sjöng och delade ut godis och pepparkakor. Sen åt vi julmat, fikade och hade det mysigt. Efter jobbet åkte jag och min älskling upp till Kjell, Susanne, Louice och där var även Gabriels mormor Gun och morfar Ingemar. Vi åt god julmat (igen för min del) och sen hade vi paket utdelning. Vi fick pengar, tre olika handuksset, bestick, ett jättestort skärbräda (så nästa födelsedag blir det att göra egen smörgåstårta), påslakanset med hjärtan, armband som Louice hade gjort som var jättesöta, 3 chokladaskar, ett ljus som ändrar färg och sen fick jag en superfin sockerskål med en katt på av Ingemar och Gun :)

När vi kom hem på kvällen var jag jättetrött. Somnade vid halv tolv och det är inte likt mig för vi brukar vara vakna till ca tre på natten!

Idag har jag också jobbat (12-19) Imorgon jobbar jag (7-17). Men på söndag är jag ledig och då ska vi fira jul med mamma, pappa och mormor. Det ska bli myspys!


Kommentarer

Postat av: Berit

God Jul på Er!

Det såg ut som att Ni hade det trevligt på Julafton! Vi firade hos Kents lillasyster Camilla med familj, längre bort på gatan.

Idag är en lugn (slö dag) barnen är trötta och sitter och plockar med sina leksaker.

Jag försöker att övertala Kent att åka på rea på en sportoutlet i Värnamo, behöver en ny jacka. Rean är i morgon. Vad fin Du är i håret, jag tycker inte alls att den röda färgen är misslyckad!

2009-12-25 @ 12:52:14
Postat av: Madde

God Jul önskar vi er alla 4!

Ja, det var en trevlig Julafton. Hoppas att du lyckas övertala honom att åka till Värnamo, rea är ju alltid skoj :) Vi ska förmodligen snart åka till Ullared och det tycker jag är den roligaste affären som finns + att de har mkt bra priser.



Ha det bra!

2009-12-25 @ 22:10:46
URL: http://ilovegabriel.blogg.se/
Postat av: Frida

Photofunia.com tror ja de va.. =)

2009-12-27 @ 18:23:52
URL: http://friiidha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback